رویدادها آرشیو خبر ها
تیم های قـدرتمند را به چالـش می کشیـم

تیم های قـدرتمند را به چالـش می کشیـم

جورجـو کیلینی مدافع ملی پوش یوونتوس اعتقاد دارد که هنوز برای افتخار آفرینی باید جنگید و بعد از هر پیروزی به دنبال موفقیتی دیگر رفت .

شماره 3 یووه در این اینـگونه می گوید :

" می خواهم قبل از پرداختن به لاتزیو کمی صبر کنم. زیرا فاصله 2 تیم آن چیزی نبود که در بازی سوپر کاپ دیده شد "

" در آن زمان ما توانستیم به خوبی از فرصت ها استفاده کنیم و حالا باید روز شنبه در زمین اثبات کنیم که واقعا تیم خوبی هستیم "

" آن ها برای جبران خواهند آمد و این بازی سخنی خواهد بود زیرا لاتزیو می خواهد انتقام بازی 0-4 را بگیرد و بنابراین ما باید بیشتر مراقبت کنیم "

ترجیح می دهید که با چه تیمی در اروپا همگروه نشویـد ؟

" اگر از من سوال کنید می گویم بایرن مونیخ. البته این صحبت درباره اتفاقات سال گذشته است و ما اکنون می خواهیم آن را فراموش کنیم و در صورت رویارویی, بایرن را به چالش بکشیم "

" من از شکست میلان شگفت زده شدم. البته ورونا تیم تازه صعود کرده و با انگیزه ای است. و بازی در خانه این تیم در شرایط خاصی بود که این دشوار است اما با یک شکست نمی توان چیزی را پیش بینی کرد. اما من برای هم تیمی سابق خود لوکا تونی که گلزنی کرد خوشحال هستم دیدن او در سن 36 سالگی زیبا و دلنشین است و مانند یک سورپرایـز می ماند "

" ما می دانیم که به نوار پیروزی در ایتالیا بازگشتیم. اما ما بعد از هر فصل بار دیگر به عقب باز می گردیم و همه چیز را فراموش میکنیم و با میل برای پیروزی باز می گردیم "

" زیرا این همیشه زیباتر است که بار دیگر برگردیم و برنده شوید و اثبات کنید که هنوز قوی تریـن هستید . این شادی و رضایت از پیروزی به شما این اجازه را می دهد که مانند سایر تیم های قدرتمند باشید "
«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سهیل شناس خوش
سهیل شناس خوش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: